vineri, 10 septembrie 2010

Stergere de nas pe geaca lu' Gaby =))

Acum vreo 5-6 ani, nu mai tin minte unde fusesem cu Ramona, Gaby si matusi-mea. Pe drum, nu mai stiu nici din ce motiv, lui Gaby i se facuse rau si ne-am intors la mine acasa cu el.
Afara era iarna, iar mie imi curgea nasul rau; cand am intrat pe usa, Gaby si-a lasat geaca pe spatarul unui scaun din sufragerie si s-a dus cu matusi-mea direct la baie sa vomite. Eu, nu stiu ce naiba aveam in cap, si m-am dus si mi-am suflat nasu' in geaca lui =)). Ramona era si ea in sufragerie si a zis ceva de genul : "baaa, esti retardat?"
Cand a vazut, matusi-mea s-a suparat rau, si a trebuit sa-i dau o geaca de la mine ca sa plece, a lui ramanand la mine ca sa fie spalata.
Nici nu mai stiu, de fapt, daca a plecat sau a dormit in seara aia la mine, pentru ca ii era prea rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga !