sâmbătă, 25 septembrie 2010

Platire

Nu suport cand, intr-un hypermarket, cineva cumpara 1-2 porcariutze si le plateste cu un card.
Am fost acum o ora pana in Cora, ca sa iau un DVD de 8 giga (la Kodak inchisese de la 4, am mai si coborat degeaba la Gorjului), si la toate casele erau cozi imense, interminabile. (ceea ce e normal, pt. ca e sambata seara).
M-am asezat si eu la care am vazut ca parea mai libera, in fata mea fiind 4 persoane; primii erau o femeie si cu un barbat, care aveau intr-un cosulet niste cremwursti, o rola de cascaval si un clor. AU STAT sa plateasca acele 3 prostii cu un card Visa; a durat cred ca 9-10 minute sa bage pinul, sa ii scoata un ditamai bonul de zici ca, cumparase 20 de cosuri pline, si sa isi bage prostiile alea de produse in punga. Dupa astia 2, era un om care avea tot asa, maxim 10 produse, si le-a platit pe toate cu niste bonuri de masa...mama cat a stat sa numere, sa rupa, iar sa numere bonurile, sa achite diferenta in bani, si etc... iar apoi, chiar in fata mea erau alti 2 batrani, care la fel au platit cu VISA pentru doar niste porcarii, iarasi baga pinu', scoate bonul kilometric etc
SI IN FINAL...dupa ce am ascultat vreo 5-6 melodii in casca, si ma tot uitam la televizorul de deasupra cum trece timpul pe Realitatea, minut cu minut sus... 19:02, 19:03, 19:04... ... 19:16, am ajuns si eu intr-un final sa platesc un DVD, o punga de cereale cu miere si-o cutie de Pringles..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga !