duminică, 13 iunie 2010

Telefon

O sa scriu aici un top 5-6 cu cele mai tari momente pe care mi le amintesc, atunci cand a sunat telefonul : (al meu sau al altcuiva)

06.Adi : First Bike [Vara 2009]
Stateam eu acasa pe net, imi faceam echipa la Hattrick si suna Adi [era cu Mihnea parca, sau cu Raven, nush..] si zice ca era pe langa mine pe acolo si ca [virgula] cauta un First Bike pe acolo.
Eu nu o mai luasem de mult pe partea aia a bulevardului [de cand eram in generala], asa ca eram convins ca inca mai este acolo un First Bike. [intre timp se desfiintase.]
Le zic eu cam pe unde vine, nush ce. Ma suna peste 5-10 minute, ca "ba, nu gasim; esti sigur ca e?" "da ma, mai cauta..."
Dupa alte 5 minute : "ba nu e frate!...sunt pe aici pe o strada, Vistiernic Stav-Strav-Sta...STANKEVICIUS in mortii lor de strazi..." " E Vistiernic Stavrinos ma! Si e acolo First Bike, sunteti voi praf! [sau ceva de genu' asta am zis...oricum, eram revoltat acolo eu, ca nu sunt in stare sa gaseasca un magazin care se desfiintase de jumatate de an".
Eventual au zis ca au intrebat pe cineva si ca nu mai e de cateva luni bune First Bike acolo...si a trebuit sa fiu asa umil dupa aia, si sa recunosc ca am gresit.

05.Luminita : Sunare la 6 dimineata [Vara 2009]
Asta nu este chiar faza amuzanta, pt ca a fost mega-enervant...insa trebuie sa recunosc ca a fost destul de tare; Vara trecuta, nu mai stiu exact prin ce luna, stiu doar ca eram in vacanta de vara. Dormeam eu linistit, si la 6 dimineata suna telefonul. Raspund, si o aud pe Luminita ca zice, foarte fericita de parca nu ar fi sunat la ora 6, "ce faaaaaci? :D". OARE ce fac...dupa tine asa...vara, la ora 6 dimineata, ce crezi tu asa ca fac?. Mi'a zis ca ea se ducea la mare si ca de'aia era treaza de atunci, si inca alte chestii, pe care nu mi le mai amintesc prea bine, pt ca imediat ce am inchis telefonul am adormit instant la loc.

04.Mary(Claudia) : Fraerela [Vara 2009]
Eram vara trecuta cu Kano pe la mine, venise sa facem poze la mine in subsol, ca sa'i dovedesc Anei ca acolo locuieste, si pana la urma a ramas sa doarma la mine Kano.
Ne jucam noi acolo FIFA, sau nu mai stiu ce faceam si a sunat Mary [sau noi am sunat'o pe ea?]. Oircum, vorbea cu mine, si in timp ce palavragea ea acolo, i'am zis lu Kano : " ia...fa'te ca esti eu.." . Si Kano a luat telefonu si incerca sa para eu; zicea mereu "Jeeet maaa..." si d'astea, dupa care iar imi dadea mie, si eu lui si asa...dar s'a prins Mary eventual, din pacate, si ne'a facut "banditii 'reaq".

03.Kano : Vrei Sa Fii Miliardar la 3 noaptea [Vara 2009]
Eram, tot vara trecuta, cu vara'miu pe la mine, si la 3 noaptea noi stateam pe calc, nu mai stiu ce faceam acolo. Aveam telefonu' pe birou, iar Kano facea el pamfleturi, sunand pe toata lumea sa'i trezeasca din somn la ora aia. Si a sunat, si am raspuns instant. [ce credea el repede, ca o sa ma trezeasca din somn si ca o sa am voce din aia de adormit]. L'am intrebat ce are de suna la ora aia, e nebun?
Si pana la urma am ajuns sa jucam VSFM, el punandu'mi intrebari pe speaker, si eu cu vara'miu raspunzand. [Cine era fratele lu Cain ? / Absalon =))]

02.Stefan [vara'miu] : Aolo, aolo, aolo... [Iarna 2009]
Jucam DotA cu vara'miu si de obicei eu fac jocurile, iar daca eu ies din joc, se strica tot...se buleste.
Si eram noi acolo intr'un meci strans, "incins" nu stiu ce, si imi cade netu', si se opreste si jocu' de DotA, se inchide si convorbirea pe Skype, imi iese de pe mess, si etc,etc...
Vara'miu nervos ma suna :
"-CE NAIBA FACI MA??!
-mi'a cazut netu'...........
-deci ti'a cazut netu'...
-...
-aolo...aolo.......aolo,aolo......aolo,aolo.....aolo,aolo.....aolo,aolo...."
Tot zicea asa, nu mai tacea, si a trebuit sa inchid, si l'am sunat pe Skype la loc, dupa ce mi'a revenit netu', ca nu se mai oprea altfel.

01.Ana : Telefon in cap [nu mai stiu exact cand a fost asta; acum destule luni oricum (2009...sau 2010?)]
Era weekend parca,sau nu mai stiu sigur. Vreo 11 si ceva ziua, si eu inca dormeam ca porcu', ca statusem pana mai tarziu cu o seara inainte.
Eu am doua noptiere langa pat, dar fiindca patul e lipit de perete, noptierele sunt puse una peste alta la acelasi capat, si asta le face mai inalte decat cum stau eu cu capul daca dorm, asa ca orice pun pe ele, daca vreau sa iau in timp ce stau intins, tre sa bajbai cu mainile pana nimeresc.
Si dormeam eu asa, si suna telefonu'. M'am panicat; m'am trezit brusc din somn, ca suna de ceva vreme, si grabit acolo repede sa raspund dadeam cu mana pe noptiera asa "frac-frac-frac..." ca sa apuc repede pana nu inchide cine suna, si deodata JAP, imi cade telefonu asa pe TAMPLA pe ochi...dupa ce'mi pun mana instant pe frunte, unde mi'a cazut, si injur de toate cele existente, cotrobai pe sub plapuma pe unde cazuse ala, si raspund cu voce si de adormit, si de nervos asa : "mmmfh....da....:-L". Si dup'aia a'ntrebat Ana, "ce faci ma, dormeai." sau ceva de genu' asta. Nu mai stiu de ce sunase sau ce vroia sa zica...
Nu mai pun niciodata telefonu' pe prostiile alea de noptiere de atunci; il las mereu pe birou cand ma culc.

Cam astea ar fi fazele. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga !