marți, 25 mai 2010

Vis vechi

N'aveam ce face la ora asta...asa ca ma uitam prin arhive la commenturi pe Hi5 si am gasit un link la un blog de'al meu de acum vreo 2 ani, cu doar 2-3 post-uri in el.
Si printre alea 2-3 post-uri era asta...

"Azi (Marti) (acum 20 de minute) am avut cel mai ciudat vis din viata mea :)) Mi'l amintesc destul de bine, asa ca il voi posta aici, pentru a nu'l uita niciodata . JUR ca nu bag nici o minciuna de la mine, si ca povestesc exact cum imi amintesc visul. Doar a fost acum 20 de minute :)) :

Eram cu varamiu, si, m'am trezit odata cu el in camera la maicamea, unde era lumina aprinsa. M'am uitat pe geam si erau inghetzate bocna geamurile, si nu se vedea mai nimic. Nu stiam care'i faza si am inceput sa cautam prin casa daca e cineva. Cautand pe cineva, eu mi'am gasit carnetu meu de note, si, cand m'am uitat in el era doar o nota de 8 la Geogra.
Dupa aia am zis sa sunam pe cineva sa vedem ce se intampla. (In casa nu mai gasisem pe nimeni si usa era incuiata). L'am sunat pe Andrei, un fost coleg de'al meu din generala. A raspuns fratele lui mai mic, Razvy, si mi'a zis ca Andrei nu e acasa, dar sa'i zic lui ce am de zis. L'am intrebat ce'i cu totu' inghetat si a zis ca nu are idee (....) si dupa aia l'am intrebat inca ceva (nu mai stiu ce...) si, inainte sa inchida l'am intrebat daca are vreo nota in carnet; a stat vreo 20 de secunde sa caute, si mi'a zis ca da, are un 8 la geografie .
Noi eram pe hol acum (eu cu varamiu), deoarece acolo am fixul.
Dupa asta, am fugit pana in camera mea, unde acum, mai nou, era verisoaramea (?!?!?!?) si i'am zis ba uite am un 8 la geogra, si l'am sunat p'ala si mi'a zis ca si el.! Si a venit varamiu si a zis ceva de genul : Da ma, si mare lucru, ce nu putea sa aibe si el aceeasi nota? Dupa aia, eu am zis : Hai sa mai sunam pe cineva sa'l intrebam ce note are. Si am sunat la Ana, dar suna ocupat. Apoi, a zis varamiu sa'l sun pe Kano. Si l'am sunat. Discutia a fost cam asa :

Eu :Ba,alo. Ce'i cu toate astea inghetate?
Kano : Eh, yo am aflat.
--------------- (Am cam uitat ce'am vorbit de aicea, dar imi amitesc de la momentu' asta)
*Au inceput sa se miste tablourile de pe hol, iar in tablouri scria cu sange exact ce vorbea Kano la telefon*
Eu : OMG! OMFG ! BA TU ESTI PROST LA CUR?! [Exact asa i'am zis! JUR ! =))))))))))]
*Si am fugit cu tot cu telefonul fix in camera mea, desi in realitate firu' n'ar duce atata* :))
Kano : ...
Eu : Zi ma odata! Ce se intampla !!?
Kano : Am sunat si yo pe maicamea, pe taicamiu, si...acum am aflat.
Eu :: Eh, daca nu vrei sa'mi zici ce naiba se intampla, yo inchid.
Kano : Bine ma, sal.
*Si am inchis*

Dupa asta m'am trezit.... probabil ca mai erau amanunte in vis pe care nu mi le amintesc...dar in mare, asta e . =))"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga !