sâmbătă, 10 aprilie 2010

Vodafone

Dormeam si eu astazi, ca e vacanta si puteam sa ma trezesc cat mai tarziu; de obicei nu'mi dau telefonul pe silentios cand ma culc, pentru ca poate vrea cineva sa'mi zica ceva important sau ceva..
Si azi, la 10:30, cand dormeam dus, primesc un mesaj; il citesc, era de la Vodafone : "Ai valabilitate pana la 16.04.2010, ora 12:00:21 [bine ca'mi zic si secundele!], dupa care..."  nici nu m'am mai obosit sa citesc cand am vazut ca e de la Vodafone, si m'am culcat la loc. Dupa 3 minute, la 10:33, abia adormisem si iarasi mesaj, tot Vodafone : " Optiunea care iti ofera 400 minute PLUS 400 SMS in Vodafone PLUS 20 MB de internet pe mobil se va reinnoi daca..." . Iarasi nu am mai citit si m'am culcat.
Dupa aia, la 11:20, mesaj : " Vodafone iti ofera bonus 30 de min in retea. Le poti folosi..." Si am injurat de morti sau ceva, am dat telefonu' pe silentios si m'am culcat iarasi pana pe la 12 jumate...
Distrusi, cu mesajele lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga !