miercuri, 24 martie 2010

Halca de carne imensa, pe gat

Vara'miu sta cu bunica'sa, iar eu de cand eram mic, ma inteleg foarte bine cu el, si venim des unul pe la celalalt. Insa, cand eu ma duceam inainte pe la el, bunica, uneori ne dadea niste mancaruri "nu foarte delicioase...".
Si, odata cand eram pe la el, ne'a pus sa  mancam una din mancarurile care eu le detest cel mai mult : ciulama.. si avea asa...stiti bale din alea care raman de la sosul ala; si era si cu o gramada de carne. Stefan si cu Gaby [verii mei] terminasera deja si radeau de mine ca imi era greata de ciulamaua aia.
Mai ramasese o bucata uriasa de carne... si tot vroiam sa termin mai repede ca sa ma ridic de la masa si sa scap de scarbosenia aia; am luat toata imensitatea aia in furculita...si dupa ce m'am uitat un pic la ea am aruncat'o pe gat. Ei 2 mureau de ras acolo, si eu clefeteam ca un caine la aia, cu gura de juma de kilometru. Dupa ce am inghitit'o, am baut o tona de apa... Nici nu vreau sa'mi mai amintesc vreodata de aceasta faza... :-L

Un comentariu:

  1. romfumsivanilie24 martie 2010, 20:20

    prea tare ... =)))))))))))))) ...oribil =)))))

    RăspundețiȘtergere

Baga !