marți, 2 martie 2010

Faza..

Sunt multe "faze" (intamplari) care se repeta de mai multe ori, adiCA CAre se intampla "in viata de zi cu zi" [=))) nu'mi venea alta expresie'n cap..], iar mereu cand se intampla una din ele, este numita : faza... Nu prea stiu cum sa explic asa ca o sa dau niste exemple :

a) La un automat de cafea, X baga niste monede de 5 mii ca sa ia un cappucino, dar automatul este stricat, si banii sunt bagati degeaba, iar cafeaua nu si'o mai primeste.
X: mama, ***** automatu ma'tii...
Y: ce ma, ce s'a'ntamplat?
X: am bagat banii, si mizeria asta nu merge.
Y: a....faza...

b) Cand incerci sa inchizi o sticla in graba, dar esti foarte grabit si iti zboara capacul pe jos cand incerci sa'l invarti foarte repede.

c) X ii zice lui Y daca vrea sa ii dea un anume lucru; Y vrea foarte mult sa'l ia, dar nu vrea sa fie nesimtit, asa ca zice ca ar vreaaa dar nuuu si nu stiu ce. Exemplu :
 Rudy moare de sete. Mary are o sticla de suc nedesfacuta de care nu are nevoie.
Mary : ba, vrei apa?
Rudy : nu ma, mersi... [dupa ora de sport, foarte transpirat si cu fatza rosie murind de sete]
Mary : ia'o ma pe toata, ca si asa nu am ce face cu ea ca nu mi'e sete, si e ultima ora.
Rudy [in gand] : mama MOR DE SETE.
Rudy [in realitate] : nu ma...nu trebuie, mersi..

d) X vine cu o pereche de adidasi noi, dar care sunt cam oribili, insa lui X ii plac. X isi intreaba prietenii ce parere au despre adidasi.
X: ia uitaati ce mi'am luat :D
Y: ...
X: va plac? :D:D
W:...
Y: ...
Z:...
Y: faza...
X: >:P prostilor ! mie'mi plac..

[Va dati seama ca la al treilea exemplu am exagerat dar aia era ideea... =) ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga !