luni, 7 decembrie 2009

Taierea penala

Uneori, eu sunt idiot.
Eram la Tarek, duminica trecuta si jucam Fifa. Am zis ca as avea pofta de ceva sarat (el avea doar ciocolati si biscuiti sau alte gustari dulci prin casa), asa ca s'a dus sora lui sa ia niste chipsuri ceva de jos, si eu i'am spus lui Tarek sa'i zica sa ia si niste alune.
Pana sa vina Amira, noi am continuat meciul de Fifa, iar cand a venit, eu am vrut sa desfac cutia de alune; Tareki nu era atent, se juca acolo, iar eu ma uitam la ecran ca sa imi aleg echipa, in timp ce desfaceam. Cand am tras de cheita cutiei am simtit ca ma ustura putin degetul, si cand am clipit, am vazut ca Tarek avea niste sange tzashnit pe fatza si se uita la mine cu ochii cat cepele, nu stia daca sa inceapa sa se prapadeasca de ras sau sa fie foarte speriat. Cand m'am uitat in jos la mana eram plin de sange pe tot degetul mare... am zis " LOL ! " si am fugit ca o fetita mica repede la baie. Tarek murea...era pe jos de ras, lesinat nu mai putea si stergea pe acolo pe jos; tineam degetul in chiuveta si imi tot curgea acolo si muream si eu de ras vazandu-l pe Tarek, normal...
Dupa aia a venit Amira, sora lui "sa ma bandajeze" si mi'a pus cam un sul de bandaj, aveam degetul cat o bila de bowling :)) . Peste cateva minute a venit mama lui Tarek si mi'a pus putina betadina la deget. Dupa aia am fost cu taicamiu si cu Tarek la Municipal, dar nu ne-au primit pentru ca nu aveam inca 18 ani, iar pana la urma am mers la G.Alexandrescu, unde mi-au pus cateva cusaturi. :)))

Un comentariu:

  1. =))))))))) ininininiii =))) la 17 ani sa te tai intr-o cutie de alune ba......

    RăspundețiȘtergere

Baga !