miercuri, 9 decembrie 2009

Net pe stick !

Mai stiti glumele alea vechi cu pitacii fraieri care nu stiau prea bine ce inseamna "net" si'ti cereau' net pe CD sau faza cu varamiu' retard care venise de la Silistea si se lauda ca are net pus de verisoara'mea pe CD si era fericit ca o sa aibe net...
Acum cateva minute a venit un tip de la RDS si a intrebat daca am Fiberlink; i'am spus ca da, pentru ca asta e tipul meu de abonament, a cerut niste date, nu stiu ce, si a zis sa verific daca am 50 de mega / secunda sau 100 la net. Am verificat si aveam 100, asa ca o sa'mi dea (gratis) un stick pe care il pot lua oriunde cu mine (la tara, la scoala in ora de info, pe laptop etc) si o sa am netul de la RDS. Partea naspa e ca nu pot fi conectat la mine la calc si pe stick in acelasi timp, pentru ca este aceeasi parola, deci nu e ca si cum as avea 2 neturi. E la fel ca, chestia de la Vodafone, doar ca asta merge bine, ca doar e RDS b-).

Un comentariu:

Baga !