luni, 21 decembrie 2009

Ciorapi amorticiosi...

Eram prin clasa a 6'a asa parca, pe vremea cand Ramona (verisoara'mea) statea la mine.
Taica'miu Original (Nike-ul, non-piratat) venise acasa de pe nu stiu unde fusese el mai mult timp, si adusese niste ciorapi de lana asa groshi si mancacioshi, din lana din aia usoara asa, parca zici ca era un fulg ciorapul.
Era iarna, asa ca maica'mea ne'a dat la amandoi sa ne'ncaltam cu ciorapii aia.
Dupa ce ni i'am luat, eu am inceput sa ma uit la un anime la care ma uitam atunci (SE Lain) iar Ramona desena pe acolo; cand s'a terminat episodul (statusem cu picioarele pe birou si intins pe scaun in timp ce ma uitasem), care tinuse vreo 20 si ceva de minute, am vrut sa ma ridic si nu imi mai simteam picioarele... cand am miscat putin un deget de la picior mi'a furnicat cred ca pana in creier !
La fel si lu' Ramona, dupa ce s'a ridicat de la desenat.
Dupa ce mi'am simtit picioru', m'am dus si i'am zis lu' maica'mea sa'mi de alti ciorapi ca in astia mori. Bineinteles ca ea a inceput cu : "ce, ca eu ii port mereu si nu mi'a amortit nimica blablabl..." . =)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga !