marți, 13 octombrie 2009

Ti'a venit de la...

Mereu cand cineva zice o aberatie, sau nu neaparat o aberatie, si pur si simplu o vorba, altcuiva ii poate veni o tampenie, asemanatoare cu ce a zis cel de dinainte si sa o zica tare. Probabil ca nu se intelege nimica din ceea ce am zis, asa ca voi da cateva exemple.

Eram la varamiu si stateam la calculator iar eu ziceam tot felul de aberatii, varamiu (Stefan) isi calca, camasa iar Gaby (varamiu retard) tot vorbea prostii si nu tacea. Si a fost cam asta venirea :
Gaby : blablalblalbalba (tot nu tacea)
Eu : Lucian Viziru...
Stefan : taci ma, ca te fac Wyng_Zero (wyng_zero este un tip... nu stiu daca mai tine minte, dar i'am zis lu' Ana de el odata =)), oricum...) .
Eu : Ti'a venit de la Lucian Viziru...
Eram in Profi, eu Ana si Mary, si Ana nu stia ce sa'si cumpere.
Eu : ia'ti un compot...
Mary : ia'ti un capod !
Eu : ti'a venit de la compot...
Mary : iti dai seama...
Alexandra tipase prin clasa : "Cobalt !" si Ady tocmai iesea pe usa  :
Alexandra : Cobalt ! Cobalt!
Catalin : un'te duci ma? pe Nicolae Cobalcescu ?
Eu : i'a venit de la cobalt...
Acestea sunt exemplele de care imi amintesc acum...dar oricum sunt foarte multe. Si sunt prea tari =)

* EDIT

=))))))))) exact acum dupa ce am postat asta, nu gaseam telefonu meu Digi si m'am dus sa'l intreb pe taicamiu daca l'a luat el cumva, si a avut loc :
Eu : Fixu ala distrus l'ai lua-
Taicamiu : Vezi ca ti'a luat maica'ta niste pixuri.
Eu : Ti'a venit c'am zis yo "fixu ala..." si ti'ai amintit de pixuri.
Taicamiu : Dea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga !