duminică, 11 octombrie 2009

Sprite si Dare de Servetel =))


Acum vreo saptamana, sau doua, nu mai stiu, cand veneam spre scoala mi'am cumparat o sticla de sprite la un litru, dar era foarte rece, asa ca n'am putut s'o beau atunci si am mai lasat'o la soare cand am ajuns in clasa.
Dupa ce s'a sunat de iesire, de la franceza sau nu mai stiu ce ora aveam atunci, eram nerabdator sa beau ca muream de sete, si am luat sticla si am desfacut'o ca porcu'; bineinteles ca a tasnit pe mine o tona de suc si pe jos si peste tot. Am ignorat aceasta intamplare si am continuat sa beau, iar dupa aceea m'am uitat prin clasa, si lumea radea pe acolo, iar Mary imi intindea un servetel, cu fatza de "doua puncte D" . Ca foarte mult ma ajuta un servetel pitac, cand eu eram fleasca de suc lipicios =))

Un comentariu:

Baga !