luni, 7 septembrie 2009

Uitarea cadoului

Trebuia sa ne intalnim toti ca sa mergem pe undeva de ziua lu' Ana, iar geanta si cu Nelly ramasesera la Mary de vineri (sau joi?), urmand sa le aduca atunci.
Eram in 178 cu Ana si Vera si suna Mary si zice ceva de genul :
"Ba ! Sunt la Crangasi, am uitat cadou' lu' Ana, ce fac??"; probabil ca ei nu i se parea asa de amuzant, deoarece ea trebuia sa se duca inapoi, dar eu radeam...
Eventual a ramas ca se intoarce acasa dupa el; cand am ajuns la Crangasi noi coboram din 178, iar ea il lua pe cel din care noi tocmai coborasem, fiind un fel de : "Buna Mary...Pa Mary..."
Cand am coborat din masina, era vreo patru, iar ea a ajuns inapoi la Crangasi la vreo 16:35. Dansa pretinde ca a fost foarte liber pe sosea deoarece era duminica, dar eu stiu prea bine ca de fapt este un extraterestru care s'a teleportat si a mai stat putin timp pe acasa ca sa nu para prea suspect ca ajunge si mai repede de atat.

Un comentariu:

Baga !