joi, 24 septembrie 2009

Programele din grila RCS / RDS [Partea 1]

Aceasta este parerea mea asupra tuturor programelor din grila RCS.
01.Kanal D - 3
Cand vad ca baga telenovelele alea in turca, imi vine sa vomit.
02.National TV - 4
Cam praf; nu am prea vazut nimic special pe el.
03.Realitatea TV - 4
Dau doar ca sa vad cat e ceasul :d
04.National Geographic - 7
Multi prefera Nat Geo mai mult decat Discovery, dar mie nu prea imi plac emisiunile de pe el asa de mult.
05.Hallmark - 5
[-x
06.RCS Info - 2
Prea marfa postu asta...daca vrei sa te uiti la poze, in timp ce asculti Radio.
07.Kiss TV - 4.50
Muzica naspa.
08.Sport.Ro - 5
Era mult mai marfa cand se chema TV Sport. Acuma baga numai wrestling si porcarii.
09.Cartoon Network - 6
Cartoon in romana = jeg. Ed, Edd n' Eddy si Courage erau cele mai tari desene din lume. Acum Courage nu mai e deloc si EEnE foarte rar.
10.U Tv - 5
Naspa pentru U Tv daca asta e nota care i'am dat'o... xD 
11.Antena 3 - 5.50
Ii dau atat, doar pentru ca e Mircea Badea.
12.Acasa -1.50
Mai are vreun rost sa zic ceva despre aceast post? ...
13.Antena 1 - 5
Mereu a fost un post asa, mai plescar :))
14.TVR 1 - 7.50
El e baza...
15.Prima TV - 4
Nu mi'a placut niciodata Prima...da numai chestii praf.
16.TVR 2 - 2.50
Muci in caca acest post. Daca vrei sa te ia somnu' repede cand te culci, dai pe TVR 2.
17.Pro TV - 7
Unul din cele mai acceptabile programe romanesti. Pacat ca dau reclame mai mult decat emisiuni...
18.AXN -8.50
The Amazing Race si Survivor ruleaza. De pe AXN am aflat si de Ghost Whisperer.
19.Animal Planet - 6. 50
Plescareala postul...singura chestie care ruleaza e Crocodile Hunter Diaries.
20.Minimax - 9 / 2
Daca dau nota pentru postul care urmeaza dupa Minimax, adica Animax (A+), atunci 9. Dar daca nota este doar pentru jegul de Minimax, atunci 2 =)
21.O TV - 1
Cel mai enervant si detestabil post din lume. Numai cand ma gandesc la fatza lu' "se-stie-cine"... mama...
22.Eurosport - 9
De departe cel mai bun post de sport. Eurogoals \m/
23.Discovery Channel - 10
Bo$$...atat am de zis. Desi, in ultima vreme ar trebui sa mai scape de unele emisiuni :d
24.B1 TV - 4.50
Nu cred ca m'am uitat in viata mea mai mult de 10 minute pe acest post.
25.Jetix - 5
Ca si Cartoon, la vremea lui era penal si tare...acuma...numai gunoaie.
26.MTV Romania - 8.50
Vreau MTV 2 inapoi in grila :-L
27.Reality TV - 5.50
Numai urmariri de politie si hoti fugitivi si accidente pe postu' asta...
28.Trinitas TV - 1.50
Daca vrei sa ajungi patriarh sau ceva...asta e postul ideal pentru tine.
29.Eurosport 2 - 6
Mai da ceva tenis acolo, dar restul sunt numai sporturi ciudate ca hockei pe iarba, fotbal australian sau echitatie...sa nu mai zic de Sumo...
30.GSP TV - 7
Mda...numai meciuri. Ce pot sa zic...
31.GSP TV 2 - 6.50
La fel...numai fotbal.
32.TVR Cultural - 2
Gunoi...numai la tara ma uit pe asta.
33.Sport Klub - 6
Era marfa cand dadea unele turnee de masters de la tennis.
34.TV 5 - 5
Pentru Tv Cinque...un cinque.
35.TVR Info - ?? 
Exista postu asta? =))))
36.Etno - 1.50
Nu mai spuneti la nimeni, dar mereu ma uit pe Etno.
37.Pro Cinema - 6
Unele chestii tari din cand in cand.
38.CNN - 5
Ma uit pe asta doar cand mai cade cate un World Trade Center sau duduie vreo bomba majora sau ceva...
39.Music Channel - 7
Pe langa restul posturilor de muzica, Music Channel mai merge...oarecum.
40.Antena 2 - 3
Nu stiu ce e...dar vad ca tot apar "Antene"
Restu' de 25 le fac alta data ca mi'e lene acu :d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga !