vineri, 18 septembrie 2009

Penalism

Ieri, venind de la scoala si murind de sete grav, dupa ce am coborat in statie la 178, la I.Maniu, doream sa dau IAMA in cel mai apropiat magazin ca sa'mi iau ceva la jumate de baut. M'am dus la primul magazin pe dreapta, NESTIIND ca mai am doar 28.000 de lei la mine.
Intru in magazin si o intreb pe vanzatoare (care parea destul de "de treaba") daca are ceva la jumate, care sa nu fie rece. Se uita pe acolo prin spate nu stiu ce cotrobaie ea pe acolo, si vine si imi zice ca are doar Fanta si Cola. Am zis sa'mi dea o fanta, si s'a dus sa o aduca. In timpul acesta eu mi'am dat seama cati bani am de fapt la mine si cautam prin toate buzunarele posibile ceva bani, pentru ca stiam ca nu poate o Fanta sa fie 28 de mii... Ajunge si imi intinde sticla, iar eu intreb cu o fatza de catzel panicat cat costa; bineinteles ca zice 32 de mii. I'am spus ca "nu prea am..." si am intrebat daca are apa la jumate. A zis ca da, dar ca aia nu e calda. Eu, bineinteles eram prea umilit, dupa ce nu gasisem banii pentru Fanta, ca sa zic ca nu mai cumpar nimica, si am cumparat o sticla sloi de Izvorul Minunilor, pe care bineinteles ca nu am putut sa o beau pana azi dimineata. Si am mers ca fraierul pana acasa, cu sticla de apa gheata in ghiozdan si murind de sete. :\

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga !