duminică, 13 septembrie 2009

Inceperea scolii

Stiu ca toata lumea posteaza despre acest subiect, si este deja banal, dar o voi face si eu oricum...
Maine incepe scoala. Vor reveni din nou eternele faze .

Exemplu :
.Cangur / Reptila :D: cica ar trbui sa ne culcam la ora asta
.Cangur / Reptila :D: :-@
Moi Je Eu Me :-L: a, da chiar sa sting lumina ca sa nu ma vada cand iese din camera
Moi Je Eu Me :-L: gata
.Cangur / Reptila :D: )
Moi Je Eu Me :-L: stinsus
.Cangur / Reptila :D: si eu am stins`o acu
Moi Je Eu Me :-L:  vechile faze revin... =))

Si nu numai stingerea luminii [si inchiderea laptopului, in cazul unora]. Faze precum, suferirea asistentei de la liceu sa ma tund, "presupusa" culcare la 11 sau nelasarea de BGS sa intram, pretinzand ca e si nu stiu cat, dar de fapt nici nu s'a sunat, isi vor face revenirea.
In mare parte este praf ca incepe scoala...dar sunt si parti bune ale acestui fapt. Cum ar fi :
- ca o sa fie distractiv cu colegii...
.....
...
- ca o sa fie distractiv cu colegii...
- ca o sa fie distractiv cu colegii...
- ca o sa fie distractiv cu colegii...
 Daca ar fi sa desenez un grafic al cat de bine este ca incepem scoala, ar arata cam asa :

 

Poate ca nu e CHIAR asa de naspa xD...dar oricum.
La sport va avea loc iarasi intarzierea profesoarei mereu... [asta daca facem cu aceeasi], si nu ni se va da minge ca de obicei; sau crizele profesoarei de romana [care sunt tari, uneori, trebuie sa recunosc...] si multe alte faze pe langa toate acestea, vor reveni . Sa nu mai spun cu cine vom face Economia =))
Cam aceasta este parerea mea despre inceperea scolii. Nu am spus mai nimic in acest post...am facut ca Mary-politicianul, si am vorbit mult dar n'am spus nimic...In fine.

Un comentariu:

  1. prea tare statistica ta =))
    si crizele aleia de romana sunt mereu tari. b-)
    cat despre sport,am scapat semestrul asta :x

    RăspundețiȘtergere

Baga !