miercuri, 2 septembrie 2009

Do you want to buy? Mini-Cake?

Acum cativa ani, (cativa ani BUNI chiar) eu cu verisoaramea, Ramona [pe vremea cand statea la mine] ne plictiseam grav, si am inceput sa sunam lume la nimereala pe Skype si sa ne prostim. Si l'am sunat pe unul din Romania [avea id-ul felix_nu stiu ce...] si ma prosteam faceam pe englezul si a fost urmatoarea discutie :

Eu : Hey...
El : Hello.
Eu : I just wanted to know...do you want to buy a mini-cake?
El : ...
*voce pe fundal, in soapta* : Prajitura ! Zice daca vrei sa cumperi o prajitura !
El : Ah...no...no thank you...
Eu : Ok... :d

Si am inchis... El era tot roman, era din Baia Mare parca, dar...ma prosteam si eu.
Mi'am amintit acum de aceasta faza, si am scris'o aici pentru a nu o uita. :d
:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga !