sâmbătă, 19 septembrie 2009

Atat de prost, mai greu...

Ieri (adica vineri), inainte de  a pleca la scoala, taicamiu mi'a pus banii pe dulap si mi'a zis sa nu ii uit. I'am raspuns, probabil fara macar sa fiu atent la ce'a zis, si m'am dus sa ma imbrac. Dupa ce m'am incaltat, din nou, imi aminteste din camera cealalta sa nu uit sa imi iau banii, si eu ii zic ca "daaaa..." . Ajuns la metrou la Crangasi, imi dau seama ca mi'am uitat banii pe masutza de la intrare :\
Astazi, maicamea mi'a dat 200 de mii. Si a facut asta dupa ce ma imbracasem . Am luat banii si i'am bagat in buzunarul la pantalonii de trening albi. Dupa asta, maicamea m'a convins sa nu merg cu pantalonii albi pentru ca o sa ploua si poate e moloz si se murdaresc grav si blabla... M'am dus sa ma schimb, si bineinteles ca banii au ramas in pantalonii albi. Dupa aia am plecat spre Crangasi, pentru a ma intalni cu Mary si Ana sa ne uitam dupa carti pentru la scoala. Ajuns la Sir, unde a urcat un ditamai puhoiul de oameni, normal ca eu ca un jeg de om, nu am coborat sa iau 41. Asa ca am intarziat sapte ani. Cand am coborat la Orsova, Ana a sunat si a spus ca nu mai mergem sa cautam carti, si ca mergem la Sala Palatului. Totul PAREA in regula, pana cand am ajuns la metrou la Crangasi si a sunat Ana sa ma intrebe unde sunt ca vine metrou'... Si a avut loc ASTA :

" - Ba unde esti, ca vine metrou' ?
  - Sunt la metrou dar FATALITY... mi'am uitat banii acasa.... "  si restul nu mai conteaza....

Am avut noroc ca nu se uita bodyguardul si am reusit sa trec fara cartela. Oricum probabil ca m'as fi milogit de cineva sa ma lase sa trec cu el sau ceva, dar totusi... Nu imi vine sa cred ca am uitat de doua ori la rand banii acasa. As zice eu ceva acum de pantalonii albi, cu tot cu murdarirea lor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga !