duminică, 23 august 2009

Tuborg Green Fest

Pe patru, cinci si sase septembrie va fi Tuborg Green Fest (AKA Festivalu' Berii).
Imi voi exprima parerea asupra tuturor artistilor ce vor fi prezenti :d .

Ziua I :
-Sensor : nu am idee cine sunt :\ . Am cautat insa pe net, si cica ar fi o trupa ruseasca de rock. Pe Youtube am gasit melodia "Let Me Hold On To This Moment", care nu pare nimic special. Nu spun ca suge, dar...meh.
-Suie Paparude : nu ma pasioneaza. Sunt tari asa, ca au unele melodii penale ( aia cu A Fost Odata), dar nu'mi plac =).
-The Crystal Method : am auzit de ei doar pentru ca au facut un remix la Points of Authority de la LP. Scrie ca vin DJ Set, adica nu ei in persoana :-?. Oricum, cam prafutzi si ei.
-Chicane : astept Chicane cel mai mult, dupa GA. Dar aparent, sunt cam singurul :)) Daca va canta "Love on the Run" va trebui sa sarut mana la toate babele prezente...
-Silent Disco : nu am auzit nici de astia/asta. Pe Last.Fm nu are/au decat 2 plays deci... =))

Ziua II :
-AB4 : melodia Cold ruleaza, insa altele nu mai stiu de la ei. :d
-Zdob si Zdub : sunt destul de tari xD Tari in sens de penali/amuzanti
-The Herbaliser : dupa cum spunea Ana, muzica de break-dance... Banuitzi ca nu imi plac.
-Guano Apes : nu cred ca este nevoie sa spun nimic. Reuniti dupa cativa ani de inactivitate, GA sunt fara indoiala boshii acestui festival.
-Silent Disco : iarasi astia? =))

Ziua III :
-Publika : bineinteles ca nu am auzit de ei. Au un singur play pe last.fm la melodia "Unde Esti" . Nici nu ma voi obosi sa caut :))
-Mandinga : Soarele Meuuu \:D/
-Vita De Vie : aparent toata lumea (mai putin eu) este disperata dupa ei. Macar, sper sa cante "Vina". Aici voi fi "raftul de bagaje".Si probabil ca mereu voi fi, mai putin la Guano Apes.
-Stefan Banica Jr. : bine ca este pus ultimul, ca sa poata lumea sa plece dupa Vitza :d:d:d =))

Un comentariu:

  1. romfumsivanilie24 august 2009, 13:56

    prea tare =))
    GA si vitza rullz :x hai sa zicem si zdob si zdub ;;)

    RăspundețiȘtergere

Baga !