vineri, 14 august 2009

Suferire de Dragutzenie Pasiva & Vis Retardat

Voi relata acum o faza si un vis penal... Mary a zis sa scriu faza, ca sa nu se creada ca am scris'o din ideea mea, sa ziceti aicea ca sufar sau ceva.

1. Faza

Mary tot zicea ca "sunt imbracata azi, zici ca's emo..." si nu stiu ce si dupa aia a zis de vreo 2 ori : " cand m'am urcat in 178 se tot uita lumea la mine...dar nu stiu de ce...", de parca n'ar sti de ce . Si dupa aia, Ana incepea sa o imite, cu ceva de genu' : "da bai chiar nu stiu de ce se tot uita toata lumea la mine azi cand m'am urcat in masina... :-?? aveam ceva pe fatza, aveam rochita rupta ?! nu inteleg bai frate...ca oricum eu sunt uratenia pamantului si nu s'ar uita nimeni niciodata la mine, asa ca nu pot sa inteleg de ce se uitau toti !..." =)))

2. Visul Retard

Am visat azi ca : (voi povesti cat de bine pot sa'mi amintesc) .

Eram la mine la Pacii in statie la 137, cu Ana, Mary si cu inca o colega cu care ma intelegeam bine din generala,Gabriela. (nu am mai vorbit cu ea de vreo 2 ani, dar era in vis :\ ). Si in statia aia, asteptam 178 (care nu trece pe acolo...aia e statie de 137, dar nu stiu, in vis noi asteptam 178 acolo.) Si eu m'am dus asa fara sa zic nimic nu stiu de ce, la o patiserie de acolo, si in timp ce stateam la coada era o boraca, care ii tot zicea lu Mary : fetito, da ce slaba esti, si Mary ii tot zicea : Da, shi? Care'i rolu tau? (nu stiu ce naiba vroia sa zica cu aia, dar...) si cand era sa vina randu' meu la coada am vazut ca venea masina si am fugit repede ca bestia spre statie, dar am pierdut'o...si nu mai era nimeni in statie, si credeam ca au plecat fara mine dar cand am ajuns in statie, Gabriela alerga cu o sticla de Whisky in mana(wtf?), de pe partea cealalta a strazii si striga "Masina, masina !" Si dupa aia am vazut ca nu era 178, ci 187. Si am sunat'o pe Ana si pe Mary si le'am zis : "Baa ce v'ati urcat? Unde sunteti? / Pai am mers d'abea o statie... / Pai coborati la prima !! / De ce? / Ca nu e masina care trebuie. E 187 ! ( nici nu cre ca exista masina 187...) . Coborati la prima si venim noi sa va luam de'acolo." Si am inchis si tocmai atunci venea 178, si ne'am urcat in el (nu stiu de ce... ca daca nu era aceeasi masina care o luasera ele, nu ajungeam la statia unde ne asteptau :\ ). Si dupa ce ne'am urcat in 178, m'am trezit...ca faceau niste vecini ratati cu bormashina...ca de obicei .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga !