sâmbătă, 29 august 2009

Gardian Rusinos

Eram in metrou la mine acolo, in plescarimea mea, si m'am urcat sa ajung la Unirii. Metroul era super liber; eram doar eu cu un gardian din ala de la Scorseze, si stateam unul in fata celuilalt pe scaune.
Eu stateam cu capu' rezemat de bara si ascultam muzica iar el statea asa cu picioarele departate. Dupa vreo doua statii s'a uitat la mine sa vada daca ma uit la el, si si'a intins piciorul pe celelalte doua scaune de langa el, si a stat asa vreo jumatate de statie. Dupa aia, si'a dat seama ca este cam nesimtit ceea ce face si a stat la loc normal.
Mai tarziu un pic, la Izvor (acum eram eu, el si cu inca un baiat in vagon, dar baiatu' ala se juca pe un Ipod sau nu stiu ce era, si nu era atent) iarasi a incercat sa stea cu piciorul asa intins, si eu m'am facut ca inchid ochii asa sa dorm, ca sa nu mai sufere ca ma uit la el si sa faca "rusinarea", dar a urmat Unirii si a trebuit sa cobor, iar cand m'am ridicat de pe scaun sa ies din metrou, si'a dat piciorul si s'a facut ca sta iarasi normal... Probabil ca ar fi stat iarasi asa dupa ce am coborat, dar nu cred ca a mai putut pentru ca de la Unirii au urcat ceva mai multi oameni. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga !