sâmbătă, 8 august 2009

Fugirea de taicamiu

Voi relata acum o faza legendara ! In clasa a 9'a printre primele zile, eu, Vio, Marian, Ozzy, Ady ( si probabil inca cativa colegi, da' nu imi mai amintesc prea bine, pentru ca de'abea intrasem la liceu, si nu mai tin minte... :\ ) tocmai iesisem de la ore. Era programu' de vara si ieseam pe bezna, si ne era frica ca or sa ne bata niste tipi. Si cum am iesit din curtea scolii am luat'o la dreapta prin parc pe acolo, si deodata unu din noi, nu mai stiu cine, a zis ca vede pe cineva care striga si vine dupa noi in spate. Am inceput sa fugim toti ca salbaticii !!! Ne'au si latrat vreo zece caini, ca era un om acolo care iesise cu o gramada de caini la plimbare. Cand am ajuns la bulevard, mi'a zis Vio : "bai parca te striga cineva". Si m'am uitat in spate si l'am vazut pe taicamiu tipand nervos : Rudy !!! Ba da tu esti surd ??! . Le'am zis sal si a trebuit sa ma intorc iarasi cu taicamiu prin toata cainaria si prin tot drumu' care'l alergasem pana la strada, ca masina era parcata tocmai in fata liceului...

=))

Un comentariu:

Baga !