marți, 25 august 2009

[Filme] The Butterfly Effect (2004)


Nota mea : 5 caputzuri de Mary din 5
Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Auzisem de acest film de mai mult de doi ani, cand verisoara'mea, Corina imi spunea ca l'a vazut si ca e super, ca nu stiu ce pierd daca nu il vad, etc. Pe atunci, nu mi'a pasat. Iar acum vreo luna, am fost INSTIINTAT de catre Ana ca owneaza acest film, si m'am uitat. Dupa ce l'am vazut, ( lasand la o parte faptul ca CINEVA, nu dau nume, era cam chior la vremea aceea si nu citea bine mesajele...), a doua zi l'am vazut inca o data, ca sa'l vada si varamiu. E singurul film care l'am vazut de doua ori in doua zile cred :)), dar a meritat pe deplin, si m'as mai uita la el inca de cinci ori. Vazand acest film, mi'a placut si mai mult Ashton Kutcher ( Kelso era deja preferatul meu din That 70's Show :d).

Voi posta o conversatie de acum DOUA SECUNDE, pentru a va da mai bine seama despre parerea mea asupra acestui film :

" Bubu :-j: in tbe
Bubu :-j: despre ce  vorba in tbe
Moi Je Eu Me :-L: despre faptul ca e cel mai marfa film in existenta...
Moi Je Eu Me :-L: asta ar fi subiectul principal
"

Din pacate insa, am auzit ca "The Butterfly Effect 2" ar suge grav, iar ca "The Butterfly Effect 3" nu ar suge chiar atat de grav ca doiul, dar ca nici el nu s'ar compara cu primul. In orice caz, recomand oricui TBE 1. Daca nu l'ati vazut faceti'o acum ! Nu faceti ca mine de acum doi ani.. xD

Un comentariu:

  1. era cam chior cineva la vremea aia,da=))
    mama,cand mi-a zis ca ti s-a parut praf sarisem pe acolo ca nebuna =)))

    RăspundețiȘtergere

Baga !